Section for Poles / Dzial dla Polaków !
-
- Posts: 6
- Joined: 29 Jan 2011, 23:45
- Location: Polska
Nie wiem czy gdzieś było już o tym pisane, ale gdy wyląduje się skoczkiem (szczególnie jak skok ogólnie jest krótki) to skoczek ustawia na zjeździe narty tak: /\ żeby zahamować. Problem w tej grze jest taki że on te narty ustawia w takiej pozycji przed linią (nie wiem jak ona się tam fachowo nazywa) przed którą skok jeszcze podlega ocenom sędziowskim i dopiero po jej przekroczeniu można się wywalać/skręcać/itp. Tak jak pisałem jak skok jest krótki to jest to najbardziej widoczne bo zawodnik już układa narty w pozycji /\ na liniach odległościowych (np. na punkcie konstrukcyjnym). W rzeczywistości tak nie jest i wydaje mi się, że to powinno zostać naprawione.
@ Mistrz
Wprawne oko masz, ale takie szczegóły mogą każdemu umknąć przy tworzeniu gry, a poza tym zbyt wczesne skrzyżowanie nart przez skoczka w DSJ4 i tak nie wpływa na ocenę. Choć powinno
Poza tym na pewno znajdzie się jakiś słaby skoczek np. z Łotwy lub Macedonii, który za szybko układa narty tak jak opisałeś /\
Poprawka tego wcale nie jest aż tak potrzebna...
Wprawne oko masz, ale takie szczegóły mogą każdemu umknąć przy tworzeniu gry, a poza tym zbyt wczesne skrzyżowanie nart przez skoczka w DSJ4 i tak nie wpływa na ocenę. Choć powinno

Poza tym na pewno znajdzie się jakiś słaby skoczek np. z Łotwy lub Macedonii, który za szybko układa narty tak jak opisałeś /\

Mistrzu, pozwól, że zacytuję jeden z oficjalnych dokumentów FIS-u.
Co oznacza, że po wylądowaniu skoczek ma podnieść się z telemarku i przejechać przez linię upadków w stabilnej i zrelaksowanej pozycji, z nartami ułożonymi równolegle lub w pług. Czyli takie zachowanie skoczka w DSJ4 nie jest nieprawidłowe i nie wpływa na noty sędziowskie.Outrun
The jumper must:
− After obtaining the landing impact with the correct leg position and bending knees, remain in this telemark position and then rise the upper body and
− Pass through the transition curve and pass the fall line in a higher but stable and relaxed body position with skis parallel or with skis in snowplough position.
-
- Posts: 114
- Joined: 23 Feb 2011, 13:27
- Location: Poland
-
- Posts: 108
- Joined: 27 Feb 2011, 20:22
myslisz ze jussi nie ma kilku informatyków/ grafików itp do pomocy? zarobił dużo kasy na dsj więc po co ma się sam z tym męczyćDragorwyin wrote:Lądowanie nie jest najgorsze, w ogóle płynny jest lot + lądowanie, co wygląda zajebiście, a co do tej gry, to widzicie, jedna osoba zajmuje się całą grą, a jest o niebo lepsza od produkcji typu RTL
Zna ktoś może pełną listę zmian w becie 2 ?

mario123456783 wrote:myslisz ze jussi nie ma kilku informatyków/ grafików itp do pomocy? zarobił dużo kasy na dsj więc po co ma się sam z tym męczyćDragorwyin wrote:Lądowanie nie jest najgorsze, w ogóle płynny jest lot + lądowanie, co wygląda zajebiście, a co do tej gry, to widzicie, jedna osoba zajmuje się całą grą, a jest o niebo lepsza od produkcji typu RTL
Zna ktoś może pełną listę zmian w becie 2 ?
z tym dużo to nie przesadzaj...
-
- Posts: 108
- Joined: 27 Feb 2011, 20:22
bulwa11 wrote:mario123456783 wrote:myslisz ze jussi nie ma kilku informatyków/ grafików itp do pomocy? zarobił dużo kasy na dsj więc po co ma się sam z tym męczyćDragorwyin wrote:Lądowanie nie jest najgorsze, w ogóle płynny jest lot + lądowanie, co wygląda zajebiście, a co do tej gry, to widzicie, jedna osoba zajmuje się całą grą, a jest o niebo lepsza od produkcji typu RTL
Zna ktoś może pełną listę zmian w becie 2 ?
z tym dużo to nie przesadzaj...
dsj kosztuje 60 zł nie? wystarczy ze jedno dziennie ktoś kupi to ma miesięcznie 1800zł to mało bez pracy?
-
- Posts: 108
- Joined: 27 Feb 2011, 20:22