Section for Poles / Dzial dla Polaków !

General discussion about DSJ4.
Locked
DJRazer d(-_-)b
Posts: 6
Joined: 29 Jan 2011, 23:45
Location: Polska

Post by DJRazer d(-_-)b »

widzę że temat się rozwija z dnia na dzień ;]
Mistrz
Posts: 354
Joined: 28 Feb 2011, 00:48

Post by Mistrz »

Nie wiem czy gdzieś było już o tym pisane, ale gdy wyląduje się skoczkiem (szczególnie jak skok ogólnie jest krótki) to skoczek ustawia na zjeździe narty tak: /\ żeby zahamować. Problem w tej grze jest taki że on te narty ustawia w takiej pozycji przed linią (nie wiem jak ona się tam fachowo nazywa) przed którą skok jeszcze podlega ocenom sędziowskim i dopiero po jej przekroczeniu można się wywalać/skręcać/itp. Tak jak pisałem jak skok jest krótki to jest to najbardziej widoczne bo zawodnik już układa narty w pozycji /\ na liniach odległościowych (np. na punkcie konstrukcyjnym). W rzeczywistości tak nie jest i wydaje mi się, że to powinno zostać naprawione.
Djaq
Posts: 12
Joined: 08 Mar 2011, 13:52
Location: Poland / Czestochowa

Post by Djaq »

@ Mistrz
Wprawne oko masz, ale takie szczegóły mogą każdemu umknąć przy tworzeniu gry, a poza tym zbyt wczesne skrzyżowanie nart przez skoczka w DSJ4 i tak nie wpływa na ocenę. Choć powinno :wink:

Poza tym na pewno znajdzie się jakiś słaby skoczek np. z Łotwy lub Macedonii, który za szybko układa narty tak jak opisałeś /\ :P Poprawka tego wcale nie jest aż tak potrzebna...
dzamper
Posts: 218
Joined: 29 Jan 2007, 19:15

Post by dzamper »

Mistrzu, pozwól, że zacytuję jeden z oficjalnych dokumentów FIS-u.
Outrun
The jumper must:

− After obtaining the landing impact with the correct leg position and bending knees, remain in this telemark position and then rise the upper body and
− Pass through the transition curve and pass the fall line in a higher but stable and relaxed body position with skis parallel or with skis in snowplough position.
Co oznacza, że po wylądowaniu skoczek ma podnieść się z telemarku i przejechać przez linię upadków w stabilnej i zrelaksowanej pozycji, z nartami ułożonymi równolegle lub w pług. Czyli takie zachowanie skoczka w DSJ4 nie jest nieprawidłowe i nie wpływa na noty sędziowskie.
J.MIRO
Posts: 852
Joined: 10 Mar 2011, 11:16
Location: POLAND

Post by J.MIRO »

Faktycznie lądowanie jest brzydkie. Wątpię, żeby poprawiono lądowanie w becie2, ale może w trójce Jussi coś zrobi z lądowaniem.
Last edited by J.MIRO on 11 Mar 2011, 16:48, edited 1 time in total.
gg77
Posts: 47
Joined: 03 Feb 2011, 14:38
Location: PL

Post by gg77 »

Ależ to będzie wyjebana w kosmos gra. EA Sports by takiej nie zrobiła na pewno. Poczekamy na wszystkie skocznie i na wszystko dopracowane na ostatni guziczek, wtedy będzie jazda bez trzymanki :lol:
Dragorwyin
Posts: 114
Joined: 23 Feb 2011, 13:27
Location: Poland

Post by Dragorwyin »

Lądowanie nie jest najgorsze, w ogóle płynny jest lot + lądowanie, co wygląda zajebiście, a co do tej gry, to widzicie, jedna osoba zajmuje się całą grą, a jest o niebo lepsza od produkcji typu RTL :D

Zna ktoś może pełną listę zmian w becie 2 ?
Image
mario123456783
Posts: 108
Joined: 27 Feb 2011, 20:22

Post by mario123456783 »

Dragorwyin wrote:Lądowanie nie jest najgorsze, w ogóle płynny jest lot + lądowanie, co wygląda zajebiście, a co do tej gry, to widzicie, jedna osoba zajmuje się całą grą, a jest o niebo lepsza od produkcji typu RTL :D

Zna ktoś może pełną listę zmian w becie 2 ?
myslisz ze jussi nie ma kilku informatyków/ grafików itp do pomocy? zarobił dużo kasy na dsj więc po co ma się sam z tym męczyć :D
dzamper
Posts: 218
Joined: 29 Jan 2007, 19:15

Post by dzamper »

Jedyne, kogo ma do pomocy, to jego brat, który robi mu zdjęcia :P
bulwa11
Moderator
Posts: 1079
Joined: 23 Mar 2010, 21:11
Location: Poland

Post by bulwa11 »

mario123456783 wrote:
Dragorwyin wrote:Lądowanie nie jest najgorsze, w ogóle płynny jest lot + lądowanie, co wygląda zajebiście, a co do tej gry, to widzicie, jedna osoba zajmuje się całą grą, a jest o niebo lepsza od produkcji typu RTL :D

Zna ktoś może pełną listę zmian w becie 2 ?
myslisz ze jussi nie ma kilku informatyków/ grafików itp do pomocy? zarobił dużo kasy na dsj więc po co ma się sam z tym męczyć :D

z tym dużo to nie przesadzaj...
mario123456783
Posts: 108
Joined: 27 Feb 2011, 20:22

Post by mario123456783 »

bulwa11 wrote:
mario123456783 wrote:
Dragorwyin wrote:Lądowanie nie jest najgorsze, w ogóle płynny jest lot + lądowanie, co wygląda zajebiście, a co do tej gry, to widzicie, jedna osoba zajmuje się całą grą, a jest o niebo lepsza od produkcji typu RTL :D

Zna ktoś może pełną listę zmian w becie 2 ?
myslisz ze jussi nie ma kilku informatyków/ grafików itp do pomocy? zarobił dużo kasy na dsj więc po co ma się sam z tym męczyć :D

z tym dużo to nie przesadzaj...

dsj kosztuje 60 zł nie? wystarczy ze jedno dziennie ktoś kupi to ma miesięcznie 1800zł to mało bez pracy?
dzamper
Posts: 218
Joined: 29 Jan 2007, 19:15

Post by dzamper »

Stawiam stówę, że Jussi pracuje, bo kasa z gier by mu nie starczyła, no i nie wiem czy wiesz ale gier się nie robi pstryknięciem i taka kasa jak na tą branżę to bardzo mało.
mikoh725
Posts: 10
Joined: 10 Mar 2011, 16:44
Location: Pludry/ Polska

Post by mikoh725 »

ja sądze ze jussi ma faktycznie do pomocy tylko brata. Jussi nie potrzebuje grafikow informatykow bo SAM JEST informatykiem i grafikiem. są to POTWIERDZONE informacje. nie wierzycie? wpiszcie sie w internecie np. na wikipedii jussi koskela
ok pisze krystian
gg77
Posts: 47
Joined: 03 Feb 2011, 14:38
Location: PL

Post by gg77 »

Jussi to najlepszy informatyk na świecie. Takiej fizyki nie zrobili by nawet autorzy fify i pes-a :D
mario123456783
Posts: 108
Joined: 27 Feb 2011, 20:22

Post by mario123456783 »

ja sie z wmi zgadzam ale daje tylko przykład ze na miesiac ma 1800zł o to mi tylko chodzi, wiem ze jest informatykiem i grafikiem
Locked