Page 19 of 128
Posted: 11 Mar 2011, 00:14
by DJRazer d(-_-)b
widzę że temat się rozwija z dnia na dzień ;]
Posted: 11 Mar 2011, 02:34
by Mistrz
Nie wiem czy gdzieś było już o tym pisane, ale gdy wyląduje się skoczkiem (szczególnie jak skok ogólnie jest krótki) to skoczek ustawia na zjeździe narty tak: /\ żeby zahamować. Problem w tej grze jest taki że on te narty ustawia w takiej pozycji przed linią (nie wiem jak ona się tam fachowo nazywa) przed którą skok jeszcze podlega ocenom sędziowskim i dopiero po jej przekroczeniu można się wywalać/skręcać/itp. Tak jak pisałem jak skok jest krótki to jest to najbardziej widoczne bo zawodnik już układa narty w pozycji /\ na liniach odległościowych (np. na punkcie konstrukcyjnym). W rzeczywistości tak nie jest i wydaje mi się, że to powinno zostać naprawione.
Posted: 11 Mar 2011, 13:25
by Djaq
@ Mistrz
Wprawne oko masz, ale takie szczegóły mogą każdemu umknąć przy tworzeniu gry, a poza tym zbyt wczesne skrzyżowanie nart przez skoczka w DSJ4 i tak nie wpływa na ocenę. Choć powinno
Poza tym na pewno znajdzie się jakiś słaby skoczek np. z Łotwy lub Macedonii, który za szybko układa narty tak jak opisałeś /\

Poprawka tego wcale nie jest aż tak potrzebna...
Posted: 11 Mar 2011, 16:16
by dzamper
Mistrzu, pozwól, że zacytuję jeden z oficjalnych dokumentów FIS-u.
Outrun
The jumper must:
− After obtaining the landing impact with the correct leg position and bending knees, remain in this telemark position and then rise the upper body and
− Pass through the transition curve and pass the fall line in a higher but stable and relaxed body position with skis parallel or with skis in snowplough position.
Co oznacza, że po wylądowaniu skoczek ma podnieść się z telemarku i przejechać przez linię upadków w stabilnej i zrelaksowanej pozycji, z nartami ułożonymi równolegle
lub w pług. Czyli takie zachowanie skoczka w DSJ4 nie jest nieprawidłowe i nie wpływa na noty sędziowskie.
Posted: 11 Mar 2011, 16:44
by J.MIRO
Faktycznie lądowanie jest brzydkie. Wątpię, żeby poprawiono lądowanie w becie2, ale może w trójce Jussi coś zrobi z lądowaniem.
Posted: 11 Mar 2011, 16:46
by gg77
Ależ to będzie wyjebana w kosmos gra. EA Sports by takiej nie zrobiła na pewno. Poczekamy na wszystkie skocznie i na wszystko dopracowane na ostatni guziczek, wtedy będzie jazda bez trzymanki

Posted: 11 Mar 2011, 18:17
by Dragorwyin
Lądowanie nie jest najgorsze, w ogóle płynny jest lot + lądowanie, co wygląda zajebiście, a co do tej gry, to widzicie, jedna osoba zajmuje się całą grą, a jest o niebo lepsza od produkcji typu RTL
Zna ktoś może pełną listę zmian w becie 2 ?
Posted: 11 Mar 2011, 18:34
by mario123456783
Dragorwyin wrote:Lądowanie nie jest najgorsze, w ogóle płynny jest lot + lądowanie, co wygląda zajebiście, a co do tej gry, to widzicie, jedna osoba zajmuje się całą grą, a jest o niebo lepsza od produkcji typu RTL
Zna ktoś może pełną listę zmian w becie 2 ?
myslisz ze jussi nie ma kilku informatyków/ grafików itp do pomocy? zarobił dużo kasy na dsj więc po co ma się sam z tym męczyć

Posted: 11 Mar 2011, 18:37
by dzamper
Jedyne, kogo ma do pomocy, to jego brat, który robi mu zdjęcia

Posted: 11 Mar 2011, 18:38
by bulwa11
mario123456783 wrote:Dragorwyin wrote:Lądowanie nie jest najgorsze, w ogóle płynny jest lot + lądowanie, co wygląda zajebiście, a co do tej gry, to widzicie, jedna osoba zajmuje się całą grą, a jest o niebo lepsza od produkcji typu RTL
Zna ktoś może pełną listę zmian w becie 2 ?
myslisz ze jussi nie ma kilku informatyków/ grafików itp do pomocy? zarobił dużo kasy na dsj więc po co ma się sam z tym męczyć

z tym dużo to nie przesadzaj...
Posted: 11 Mar 2011, 18:40
by mario123456783
bulwa11 wrote:mario123456783 wrote:Dragorwyin wrote:Lądowanie nie jest najgorsze, w ogóle płynny jest lot + lądowanie, co wygląda zajebiście, a co do tej gry, to widzicie, jedna osoba zajmuje się całą grą, a jest o niebo lepsza od produkcji typu RTL
Zna ktoś może pełną listę zmian w becie 2 ?
myslisz ze jussi nie ma kilku informatyków/ grafików itp do pomocy? zarobił dużo kasy na dsj więc po co ma się sam z tym męczyć

z tym dużo to nie przesadzaj...
dsj kosztuje 60 zł nie? wystarczy ze jedno dziennie ktoś kupi to ma miesięcznie 1800zł to mało bez pracy?
Posted: 11 Mar 2011, 18:43
by dzamper
Stawiam stówę, że Jussi pracuje, bo kasa z gier by mu nie starczyła, no i nie wiem czy wiesz ale gier się nie robi pstryknięciem i taka kasa jak na tą branżę to bardzo mało.
Posted: 11 Mar 2011, 18:52
by mikoh725
ja sądze ze jussi ma faktycznie do pomocy tylko brata. Jussi nie potrzebuje grafikow informatykow bo SAM JEST informatykiem i grafikiem. są to POTWIERDZONE informacje. nie wierzycie? wpiszcie sie w internecie np. na wikipedii jussi koskela
Posted: 11 Mar 2011, 19:33
by gg77
Jussi to najlepszy informatyk na świecie. Takiej fizyki nie zrobili by nawet autorzy fify i pes-a

Posted: 11 Mar 2011, 19:57
by mario123456783
ja sie z wmi zgadzam ale daje tylko przykład ze na miesiac ma 1800zł o to mi tylko chodzi, wiem ze jest informatykiem i grafikiem