I prefer huge hills and the record I'm probably the most proud of is 299.07m in Iceland. In Croatia I jumped 305m but it got overwritten. The same happened with 314m in Slovenia.
It is my record 268.16m in Iceland. But I am very sad because its very low score so I do not like to write this. But, I am not thinking about it. I will break this record definitely.
Mulla oli samanlaiset tilastot kun sulla vielä tuokokuussa, mut sitten rupesin hyppäämään joka päivä... tunteja tunteja päivässä. Nyt oon yks parhaista. Ja on 100% varmaa, että JOKAINEN, joka jaksaa harjotella samoin, pystyy tekemään valtavia hyppyjä! Minä vielä hyppään F3:lla ja vanhalla hiirellä. Kaikilla muilla pitäs olla etu mua vastaan...
HexTheRex wrote:Mulla oli samanlaiset tilastot kun sulla vielä tuokokuussa, mut sitten rupesin hyppäämään joka päivä... tunteja tunteja päivässä. Nyt oon yks parhaista. Ja on 100% varmaa, että JOKAINEN, joka jaksaa harjotella samoin, pystyy tekemään valtavia hyppyjä! Minä vielä hyppään F3:lla ja vanhalla hiirellä. Kaikilla muilla pitäs olla etu mua vastaan...
Elämässä kaikki on mahdollista mikäli itse uskoo siihen. F3 on vaikea kuvakulma mutta se on sama kuin RTL mäkihypyissä
Rupesit sitten hurjastelemaan xD No, niinku sanoin, työ tuottaa tulosta... Ite en oo tyytyväinen tuohon omaan 274,62:een. Pitäs päästä ainakin yli 276m:n